dinle_beni_bi baharuraz 2 TL ye alıyoruz ama o bile pahalı bence. Alamayanlar ne yapsın. Ne olacak bu hep böyle mi sürecek. Buğdayı üreten de ağlıyor ekmeği yapıp satan da.
Deletedmom_36 baharuraz Gecen yil pandemiden ekmek yapmayi ogrenmistik evimizde yapariz diycem ama un almis basini gidiyor elektirikten bahsetmiyorum bile🤷🏻♀️