baharuraz Eskileri hatırlıyorum bebeklerine Papara yaparlardı ekmeği ufalar peynir çay bebeklere mama diye . O da yalan oldu
egelsenkonuss Melis2021 il1 hafta olamdi290 di eşim fırıncı bugun350 den almışlar unu kömür desen 3 milyar
2cocuklu_anne Melis2021 parası olan alır da parsı olmayan Allah yardımcımız olsun hepimizin bide dolar çıktığı için SMAtip1 hasta bebekler durumu zorlaşıyor ABD daha yuksek fiyat istiyormuş cihazlari pahalaşıyormus Rabbim yar ve yardımcilari olsun çok zor bu zaman da geçinmek herşey zorlaştı Rabbim şifa versin o bebeklere de ve tüm hastalara insaAllah
Melis2021 6 yaşında kızım var poaca kek tarzı şeyleri çok sever ister sık sık korkudan evde hiç bişi yapamaz olduk 😊
tubist Melis2021 hadi diyelim onları yaptık, firin da deli gibi yakiyor. otu boku dusunmekten kendi hayatimiza bakamaz olduk.
tubist baharuraz Allahtan tek dileğim, artık şu görmeyenlerin gözünün açılması. Sandıklarda lutfen oyunuzu kullanın, aklınızı da.. Üstüne alinmasi gerekenler alsın buyursun. Yeter artık yeter..
ballilokmaninannesi @Melis2021 evet malesef 2018 de un çuvalı 75 lira falandı sanırım şuan 360 liraya alıyoruz geçenlerde 285 liraya aldık bir haftada 360 olmuş
Tugbatugba123 baharuraz Allah’ım tez zamanda bu gözlerini de ceplerini de bir türlü doyuramadigimiz kendileri lüx içinde yaşarken güzelim ülkemizin insanlarını açlıkla sinayan zalimlerden kurtarsın ülkemizi ve artık feraha çıkarsın bizide nerden kisacagimizi şaşırdık artık 🙏