Eşimin işinden dolayı uzaktayız. 5 yıl burdayız evde boş boş durmaktan bu fikir geldi aklıma. Lisede eğitimini aldım kursuna da gitmeyi düşünüyorum. Oğlumda 3 yaşına girecek terzi dükkanını açtım açıyorum diyene. Tanıdık kreş yeri var hem çocuk içinde iyi olur sosyalleşir diyorz. Aklıma yattı iyice dükkan kiralanacak dikiş makinası alınacak 5 bin hadi 10 bin gitse diyorz. Mantıklı mı sizce varmı bu işi yapan. Maliyet sadece el emeği var hemde kendi işin olacak. Bence güzel fikir. Çevrede terzicide yok hiç.