Gizdembu evet bu doktorla ben de tanıştım bir kereliğine mahsus çok iyi olduğu belliydi ama takibim Medical Park’ta olduğu için 1 kereliğine gitmek durumunda kalmıştım Sadık Bey’e.Fakat Medical Park’ta da Gülin Okay’a hakkımı sonuna kadar helal ederim,işini iyi yapıyor😍@Gmzthb