Kızlar kardeşim için açıyorum bu postu. İzmirde gerçekten işinin en iyisi dediğiniz bir kadın doğum doktoru var mı bildiğiniz? Her ay adet ödeminde iğneler, ilaçlar anca ayakta duruyor. Sürekli ilaç almaktan midesi böbrekleri berbat durumda. Bir sürü doktora gitti kimi kist var dedi kimi yok ne yapacağını şaşırmış durumda 😶😶