Elaninannesi2021 7 ay 4 günlük oldu. Yemeyi hiç sevmedi sabırla deniyorum bir aydır ama hala aynı.Ağzını açmıyor, öğürüyor, tükürüyor. Yaptıklarımı döküyorum. Bakalım alışır umarım. Doktorum zorlama iyice soğur diyor. Ek gıda zor bir iş. Sabırla deneyin daha çok başındasınız. Sizinki daha çabuk alışır belki