Dengenc Walla ben doktorumun tavsiyesi üzerine beriyorum. Hemen hemen her gün çünkü çok sinir ediyor bebeğimi bi tek limon anında kesiyor. Genelde beslenme sonrası hıçkırık tutuyor.