Neclan Yagmurtekin bizimki 10 aylık uykusundan uyandı uyumaya niyeti yok doğduğundan beri düzen yok kıskanıyorum artık arkadaşlarimi bebekleri hiç uyunmiyomus
Yagmurtekin Neclan bende öyleyim hele şu instamomlar acayip özeniyorum saat 8de veya 9da mesaiö biter yazıyorlar ya 😅😅 aha ben kaç saattir uğraşıyorum vallahs hiçte niyeti yok uyumaya
Nefes4577 Biz de üst solunum enfeksiyonu olduk 4 gündür uyku bir gram yok şimdi ateşini yeni düşürdük sürekli ayaklarımda
Sngl1223 Yagmurtekin biz de gram uyumadık rahatsızlığı var ama çözemedik diş midir nedirse artıkuyutmarı emzriyorum habire arada durduk yere ağlıyor yerine bırakyrm anında çığlığı basıyor ve sabah iş başıyım beynim zonklyr
Defneninannesie 10 da yattık 2 de kalktı sallıyorum ınsaallh uyucak hıc uyumadım bu saate kadar☹️grıptı ıyılestı bana sattı ben suan grıp ve reglm esım nöbette 🤷🏼oh Donenıp duruyo hala besıkte 20 aylık
Esrahsr Bizde öyleyiz valla yanlız değilsiniz 11 aylık olduk hala uykusuz geceler ayağımda sürekli beşiğinde de durmuyor sıpa uykusuzluktan başıma ağrı girdi yarın sa erkenciyiz doktoru var paşamın annelik işte ah 😍😙
Gizemisss Yagmurtekin daha 1 aylığız gece yaşlı teyzeler gibi ehhh öhhh demeye ıkınmaya başlıyor . Rabbimmm😢😢😢
Mervesk Gizemisss Reflüsü olabilir kontrol ettirin, benim bebeğimde geceleri reflü yatağında olmasına rağmen hep ıhlardı zaten gazlıydı sonra reflüsünü öğrendik
Mervesk Gizemisss İlk zamanlar benim bebeğimde kusmuyordu sadece gece inliyordu o yüzden anlamadı doktorlar, en son gittiğimiz bir doktor farketti gaviscon toz şase verdi o sayede iyiyiz biraz daha 🙏🏻