PapatyaAsya benim bebeğim 38+6 haftalık doğdu 3 bucuk kilo ve şuan 4 aylık olucak 5 kilo denemediğim mama kalmadı inan hergün ağlıyodum sütüm var ama emmedi sağdım verdim hep ilk 2 bucuk ay ama bebek almayınca almıyo ben artık yapısına bağlıyorum gitmediğim doktor kalmadı ama yok almıyo kilo babası da yer benden fazla yer ama asla kilo almıyo adam kızımda babasına çekmiş üzülme umrumda olmasın yeterki yesin karnı doysun yapıdan gelen bişeu bence çünkü hip Sma bebelac gold kullandım şimdi elvolvia kullanıyorum ve severek yiyo daha aylık konturole gitmedim 2 merhaba kutuyı bitircez bakalım kaç kilo alıcak ve ben emzirmiyorum emmiyo