Kızlar bebeğim 36 haftalık doğdu 2 300 gr şuan 3 aylığız 4 kilo ve aşırı küçük halen yeni doğanları giydiriyorum hem anne sütü hemde sma mama veriyrm hiç kilo alımı yok cok az gram alıyor buda çok üzüyor beni😞 kaynanamlar bakamıyorsn die laf ediyorlar eltilerm aynı şekil zaten bahane arıyorlar laf sokmak için ne yapsam kilo alır 😞 sma en gzel mama çok ii kilo yapıo dediler aldm