SukranAymina112 Hafizenr 112 de çalışıyorum paramedik olarak 9 yıldır 24 saat çalışma sistemimiz aylık 7-8 nöbete denk gelir fazla nöbet tutarsan fazla nöbetin parasını ekstra alırsın
Happyyavrum Hafizenr lisans hemşirelik her türlü daha mantıklı paramedik ataması öldü diyebilirim eşimde paramedik mezunu ama atanamadığı için başka mesleklere yöneldi maalesef