Valla biz de ilk basta hem mama hem meme gıdıyorduk gunde ıkı damla verıyorduk ara ara sonra anne sütune gectık tamamen ben vermedjm pek şu ıkı ayda 4 cay kasıgı en fazla verdım ama bır bucuk aydan snra kristal kum cıktı cocuk nefrolojisine gttım taş var ddi verme ddi vermıoyoruz