F-Betul Su konusu göreceli bir konu bebekten bebeğe değişiyor. Bir standardı yok yani kesinlikle verilmemeli gibi. Sizin bebeğiniz tüm su ihtiyacini anne sütü yada mama ile karşılar gerekmez. Ama başka bir bebek çok daha sıcak nemli bir bölgede yaşıyor olabilir, mama yada anne sütü ile aldığı su miktarı yeterli gelmiyor olabilir, ter ile vs çok sıvı kaybeden bir bebek olabilir su takviyesine ihtiyaç duyabilir. Bu nedenle zaten hiç bir konuda kafamıza göre davranmamak, şu şunu yapmış, bu bunu vermiş bir şey olmuş/olmamış işlerine girmeden takipli olduğu doktoru ne diyorsa öncelikli olarak onun dediklerini tavsiyelerini önemsemek gerekiyor. Her bebek, her büyüme süreci ve bakım kendine özeldir.