Arenmomy eşim yakalandı gecen sene Allahım böyle pis bi hastalık olamaz en az korono kadar tehlikeli. Çok cabuk el kol teması ile bile bulasabılıyor. Salgınmıs zaten uzun zamandır. Hamileydim o zaman bana bulasmaması için cok dua ettiö her gün temizlik her günnnn. Eşimle yatakları ayırmıştım oturdugu hıc bıseye oturmuyor dokundugu hıc bıseyı ellemıyorduk. Çok arastırdık herseyı denedik. Muhakak her gun camasir yıkanması lazım çarşafları aynı sekılde sıcakta. Bunlar eşyaların uzerındede yasayabılıyor. Bu hastalıktan kurtulmak için evdeki herkesin temizlenmesi lazım birinde gecip diğerinde varsa yine bulasıyor. Ve iyileşşsen bile süreci anlamıyorsun kaşınmaya yinede devam ediyorsun. Acile gittik durulcak gibi değildi ipne vurdular. Biz gene iyi atlatmışız daha kotulerını gordum resmen kocaman izler ellerınde 1 senedir ugrasanlar vardı. İğne vurduk rahatladı ama ertesi gun yıne aynı. Doktor kremler verdı sampuan verdi. En iyi çözüm sirke her gun sirke ile yıkandı. 3 ay ıcınde atlattık. Cok zor ya 🤭 trmızlık sart dıkkat edın gecmıs olsun ve bu hastalık surıyelılerden gelmiş