Arenmomy Bizde yaşadık maalesef. Ben çok yazılar yazdım her yere bu hastalıkla ilgili. Çünkü normal değil insanın psikolojisini bozuyor valla. Allah yardımcınız olsun. Bizde wilkinson pomad adlı bir ilaç kullanmistik. Türkiye’de en iyi cildiye doktoru yazmıştı reçeteyi. Biz gece sürüp boyundan ayak parmaklarina kadar sabaha yikaniyorduk eşim işe gidiyordu bende evi temizliyordum. Sonra bir gün aradan sonra yine aynk şeyi yapıyorduk. Ve o ilaç çok pis kokuyir birde lekesi çıkmıyordu. O yüzden eşim de bende eski kiyafet tercih etmiştik onu giyiyorduk ilacı surecegimix zaman. Her sürdükten sonra sabahına yikiyordum asıyordum hemen..ertesi güne birdaha giyiyorduk. Geçmişti sonra. Ama illet birşey sabırlı olun ve gececgini bilin. Şuan emin değilsiniz uyuz olduğunun. Vücudunuzu birkaç gün inceleyin. Benekler olmazsa psikilojiktir. Çünkü ben üstüne aylarca psikolojik olarak kasinmistim.