Sasah1441 kaymakliekmekkadayifi biz canım aptamil ile başladık aşırı gaz yapıyordu sma önerdiler burdan ilk geçişte Bi onu Bi onu verdim hiç sorun yaşamadım sma daha çok beğendik
Canmother Sma ile başladım çok güzel, herhangi bir etkisi olmadı, bebeğimde zevkle içiyor tavsiye ederim.
Eymensmomm kaymakliekmekkadayifi biz aptamilden sma ya geçtik bir sorun yasamadık kaç aydır da içiyor aptamil içince arada değiştirince kabız yapıyor
Elifpembesi kubra2608 neden geçtiniz. 2 bucuk aylik aptamil kullaniyorum sma yada bebelc mi gecsem diyorum. Gaz sorunu yok kendi cikariyo gazını kabizlik vs de yok ama sanki doyurmuyo gibi geliyo emin degilim
Canmother Elemim mamaya başlar başlamaz farketti bizde kilosu, ilk içtiğinde 3 günde 200 gr almıştı 😀
Kbraoguzz kaymakliekmekkadayifi Bizde Aptamil kullandık baya bi gaz yaptı kızıma sonra Sma kullandık onuda sevdi aslında gazda yapmadı ama çok şekerli olduğu için vermek istemedim 1,5 aydır hiç değiştirmeden Bebelac kullanıyorum ne kabız yaptı ne gaz yaptı severekde içiyo bide güzel kilo aldırdı benim kızıma
Srnd kaymakliekmekkadayifi ben mama kullanmadım hiç ama amcam ezcazı anne sütüne en yakın mama sma dedi eğitimlerini alıyolar. Yine de deneyenler daha iyi bilir tabii