Kuzusuannesi maalesef size olumlu bir haber veremeyeceğim. Kızım şuan 40 aylık ve hala arabada seyahat etmeyi sevmiyor, ısrarla ağlıyor oto koltuğuna bağlandığı zaman, iş ev arasında toplam günlük 70 km gidiyoruz birlikte bir ben bir Allah biliyor nasıl gidiyoruz o yolu, mama sandalyemiz alındığı gün kadar yeni gezerek yemek yiyor masada da oturmuyor, bebek arabasını kullanmadı hiç ya kucakta gezdi ya da dayanabildiği yere kadar yürüdü.
tek avantaj etraftaki durumlar ilgisini çekince oto koltuğunda bağırmaya ara veriyor.
artık kendini çok iyi ifade ettiği için bağlanmayı sevmediği, sıkıldığını sabit durmak istemediğini söylüyor.