6 aylık bebeğim doğduğu günden beri bebek arabasında, pusette, kanguruda, silingde, ana kucağında ve arabada durmuyor. Hatta kucakta da ittirmekten durmuyor. Her ay geçti geçecek derken 6. Ayı doldurduk hiçbir gelişme yok 🤦♀️ Artık ağlama krizlerinden bitip tükendim. İlk aylarda kolikti, erken doğdu diye huyuna gittik idare ettim. O kadar zorlanıyorum ki basit bir market alışverişi yapmak hatta sitenin bahçesine inmek dahi bir çile. İnsanların dışardan garip bakışına maruz kalmaktan ve çocuğun dilinden anlamayan anne görüntüsünü taşımaktan usandım.
Böyle bir durum yaşayan çözüm bulan çözüm bulmuş birilerini tanıyan 😁 var mı ?
Bayramda arkadaşlarımızla iki günlük şehit dışına gideceğiz suanda bile beni stres bastı 😭