Eylul_ada ayy doktorum bana yumurtalığımın tembel olduğunu söyledi 3 yıl hiç korunmadan 3. Yılın sonunda hamile kaldım ve 4. Çocuğu bünyem kaldırmaya bilir bağlanmayı bile düşünüyorum ama çocuklarıma bakabilecek biri yok spiral taktırdım oda olmadı bana maalesef hayırlısı ama sizin o kadar korunma yöntemine hamile kaldıysanız vardır rabbimin bi bildiği hayırlısıyla sağlıkla dünyaya gelsin inşallah 🙏