Eylul_ada merakımdan soruyorum ben şu an iğne ile korunuyorum ama emzirme bittikten sonra hapa geçerim diyordum çünkü. Tam doğru kullandınız değil mi? Yani her gün aldınız ilacı? Ve hatta her gün aynı saatte aldınız? Ve doğum kontrol hapını ne kadar zamandır kullanıyorsunuz, kaç haftalık hamilesiniz? Neye nasıl güveneceğiz gerçekten😞