Deleted0979 Deletedmom99886 kız kardeşimin de migreni var.O baya kötü oluyor kusma falan kardeşimi taniyamiyoruz,hacemat yaptırıyor gerçekten çok iyi geldi çok şükür geçti diyebilirim Derinsart
Deletedmom99886 GokSuM Estağfurullah 🙏🏻 Gerçekten mi? İşe yarıyor ise bende yaparım kız. Gerçi eşim hemen ailemi arar Tuğçe kendinden geçti diye 😂😂 Şaka bir yana yaparım, ama bana daha pratik olursa mis olur, dışarda bunu yapamam🥺
GokSuM Deletedmom99886 ya zaten bunu yapacak kadar kötüysem dışarda olmam imkansız. Öyle ağrılarda yapıyorum. Bi de şimdi bebekten dolayı ağrı kesicileri hep parol-minoset gibi hafif şeyler kullanmak zorundayız ya. Daha ağır kullanamıyorum. Dışarıdayken en güzeli hissettiğin anda bir parol alıp açık bir çay içmek sanırım. E stresten uzak durmamız gerektiğini söylememe gerek yok zaten 🤷🏼♀️ Onlar hep bilinen ama yapamadığımız şeyler 😊😊😊
Deleted0979 Deletedmom99886 yok yok hiç acımıyor Bn kendi gözümle bile gördüm annem yüzüne yaptırdı ya sen düşün
Feyyyzza Deletedmom99886 su içmelisiniz. Benimde genelde kapalı alanda sigara dumanında çook kalınca agrıyor kafamı kesesim geliyor. Duş muş hak getire anca uyucam 4 5saat öyle
Deletedmom99886 Feyyyzza kafamı kesesim geliyor. Ben 😂 Tamam suya özen göstereceğim barışacağız onunla 😂🙏🏻
Feyyyzza Deletedmom99886 ufak jiletle sanırım bide şey soracagım tansiyonunuzun olmadıgına eminsiniz degil mi? Agrı ensenizden mi vuruyor
Deletedmom78654 Deletedmom99886 migren piercingi diye bişey varmış, yaptıranlar çok memnun olduğunu, hayat kalitelerini olumlu yönde etkiledikleini söylüyor . Bir araştırın
Deletedmom99886 Deletedmom78654 Deldiremem bacım 😂 Kulağım hassas noktam kimse dokunmayacak canımı al kulağıma dokunma
Deletedmom99886 Feyyyzza Ense standart+ başımın ya sağı,solu, arkası üçünden birisi. Tansiyonuma hiç baktırmadım ama hamile iken hiç şaşmaz 10-6 çıkardı ama çok olmuş baktırayım ☺️
Deletedmom78654 Deletedmom99886 valla o baş ağrısını çekerken her yerimi deldirebilirim ben 🙂 Bi kere olup bitecek
Deletedmom99886 Deletedmom78654 Ben 6 yaşındayken kabakulak oldum annemle yatıyordum deprem oldu annem o korkuyla benim kulağımdan tutup süreklisi çok acıdı travma oldu yani abdest alırken bile hatrı sayılır ellerim 😐
Fasulyemom Deletedmom99886 aylarca migren ağrısı çektiğim günler oldu. Magnezinc kullandım hamileyken doğum yapalı 3 ay oldu hiç migrenim tutmadı çok şükür
Deletedmom99886 Deleted0979 Ya doğum yaptım normaldi ama hala aşamadığım acılar var 😁 Acı değilde “ya acırsa” fikri 😢