Merhaba kızlar, migrenim var maalesef, avm de kaldığım da çok tetikleniyor ve gün zehir oluyor bana. Ruh halleri, mide bulantısı oluyor. Sese, ışığa aşırı duyarlılık, ağrıyı zaten çekenler bilir. Bunun bir çözümü yok mu anneler? Varsa paylaşınız lütfen🥺