benanerva Seseff ben leblebi olmadığı icin tarçın koydum ama icemiyorum. Hurmayla desteklim diyorum suan da o da kar etmedi sanki. İlk kez ictigimden mi boyle kötü yoksa cidden mi kötü 😭 ben adanaliyim. Valla şalgamla salep i karistirmissin gibi bir tat 🤮
Seseff benanerva ben bozayı süt yapsın diye içmedim bozayı severim ekşi tatlı tadı var bende adanalı değilim ama adanadayım bi şalgam etmez tabi😂
benanerva MucizeKalbim ikisi de var aslinda onları da denerim. 10 gundur duydugum seylwri yapmaya çalışıyorum ama ise yaramıyor psikolojik de toparlayamıyorum bu durumu ondan heralde kısır dongudeyim
Metehan123 Ya markadan kaynakli olabilir esim A101den almisti onun tadini sevmedim sonra baska bi yerden aldi getirdi onun tadi guzeldi hamileyken cok iciyodum gunde bi siseyi deviriyodul 😂