benanerva Kızlar merhaba. Sütüm az diye bundan önce 2 kez post açmıştım. Boza onerenler olmuştu Eşim boza almış. Ben daha once hic girmedim ve hic içmedim. Bunu nasıl icmem gerekli. Internette sicak yazan site var soguk yazan var. Bilenler yardımmmmmm…
Fatos_tekeeva benanerva çok işe yarıyor gerçekten ben direk karıştırırm önce daha sonra bardağa eklerim ısıtmam hemen öyle içerim sütüm çok iyi şuan 🙏🏻 tek göğsumde süt yokken nerdeyse orda bile aktı 😍
Seseff benanerva bardağa döküyorsunuz genelde kaşıkla yiyiyorum ben içine leblebi ve tarçın çok yakışıyor 👍
PelinByrktr benanerva evet direkt şişeden bardağa döküyorum üstüne tarçın, bebeğinizin gaz problemi yoksa Biraz da leblebi ekleyebilirsiniz
benanerva PelinByrktr gaz sorunu yok ama suan leblebide yok bir gunde oyle denerim. Birazdan icecem bakalim
DenizSerap Bana da o kadar çok getiren olmuştu ki boza hiç sevmem ama soğuk tarçınla için bence ama çok içmeyin gereksiz kilo yapıyor.
benanerva Fatos_tekeeva ay suan tadina baktimda cok kotu yaaaa. Eksimsi birsey ben salep tarzi tatli bekliyordum. Bunu nasil icecem
Fatos_tekeeva benanerva Gunde 1 bardak yetiyor ama ben yatmadan iciyorm hemen üstünede kimyon çayı iciyorm bebeğimde gaz olduğundan dolayı
benanerva Seseff ben leblebi olmadığı icin tarçın koydum ama icemiyorum. Hurmayla desteklim diyorum suan da o da kar etmedi sanki. İlk kez ictigimden mi boyle kötü yoksa cidden mi kötü 😭 ben adanaliyim. Valla şalgamla salep i karistirmissin gibi bir tat 🤮
benanerva MucizeKalbim ikisi de var aslinda onları da denerim. 10 gundur duydugum seylwri yapmaya çalışıyorum ama ise yaramıyor psikolojik de toparlayamıyorum bu durumu ondan heralde kısır dongudeyim