Miniktospigim 20 aylık oglum dogdugunda berı okuyorum Kıtap. Genelde kalın kitaplar alıyorum yırtmıyor.ıncw kitapları beraber okuyoruz. Meyve, kuru meyve Fln yedıgındede onune hemen Kıtap koyarım inceler.
Moonlightttt Miniktospigim Yarin inşallah 5aylik olacağız, 3. Ayda başladım okumaya ama bu sıralar ağzıma ver diye ağlıyor okuyamıyoruz. Nasıl devam ettirdiniz acaba?
Minis 2 aylıkken kartlara 6 aylıkken kitaplara başladık. Hâlâ yemeye çalıştığı oluyor ama artık kendi getiriyor kitabı sevdiği şeyleri gösteriyor ya da topu göster diyince gösteriyor kartlarda çoğunu öğrendi tavuğu ver vs diyince veriyor. Yani bırakın yerken de öğreniyor 🙈
Annekizz Minis Ne kadarlık peki bende 3-4 aylıkken kartlqro gösteriyordum ama şuan sadece baba mama gel diyor
Gtmz Minis öyle ama kağıt parçaları bağırsaklara yapışıyor cok zararlı benim oglum da 14 aylık sürekli kitaplarla haşir nesiriz sever ama bi süre sonra kemirmeye başlar kalın kitapları ciltlerini soymaya çalışıyor falan bi merak evresi sanirim
Minikcivcivim Annekizz okurum doğduğundan beri. 1yaşta azalmıştı 1buçuk yaşta tamamen bırakmıştı ağza götürmeyi bir şeyleri. Sizi tam anlamıyla dinlemesi ise 2buçuk 3yaş. Şuan biz dinleme ve sonrasında aynı hikayeyi kendisi okuma evresindeyiz kızım 3yaş🐣
Lizzz Minikcivcivim bizde 1 ay sonra 4 yasa gırcez kıtap okumadan yatmazdı sımdı pek ıstemıyor okumamı bende zorlamıyorum okuyacagım zamanda bn kendım okuyabılıyorum artık dıyor hatrında kalanları anlatıyor:))
plakayerli Annekizz ses tonunuzu abartılı ve farklı farklı kullanıyor musunuz okurken kitaptaki nesneleri gösteriyor musunuz tüm bebekler yemeğe çalışır benim bildiğim ama ilgisini sesimle çekmeye çalışıyorum ben
Annekizz plakayerli Evet hayvan sesleri ve resimleri gösteriyorum ama elimi ittirip kitabı alıyor🤦♀️
Minis Annekizz 1 yasinda, benim kızım da soylemiyor zaten ama biliyor çok az köpeğe havhav kediye pisipisi bebeğe beni falan diyor o kadar
Minikcivcivim Annekizz siz okumaktan vazgeçmeyin inanınki alışkanlık ediyor ve ileride kendisi kitabını kapıp size koşuyor anne okur musun diye😊
dolunay01 Annekizz 28 aylık oğlum 2 aylıkken basladım o zamanlar benımkıde yeme cabasındaydı .xne kitaplar aldım hep yırttı yedi .ama sımdı getiriyor oku dıye .yesin kooartssın içice olsun bence .17 18 aylıktan sonra düzeldi bı tık daha yırtma olayı bızde .suan zarar vermiyor diyemem sayfasını çevirirken yırtmıs ama ince yapraklı
Noname21 Annekizz kitap okumuyor sa da masal anlat mutlaka. 2 yasinda masal kitaplarına bayılıyor. Masal kitabi okuyoruz sonra da masal uydurup anlatıyorum. Bayiliyor.