Annekizz kızım 1-1.5 aylık olduğundan beri kulak aşinalığı olması için okumaya başladım, şimdi 5 aylık cümleleri uzun tutunca sıkılıyor o yüzden resimleri gösterip anlatıyoru 😊 bir uzman tavsiyede bulunmuştu kitapları yırtan bebekler için ellerine peçete verin onu yırtsınlar diye. Kitapların yırtılmayacağını, peçete yırtarak kendini rahatlatabileceğini anlatabilirsiniz. Eşiniz ve siz akşamları bebeğiniz kendince oynarken kitap okuyabilirsiniz, sizi gördükçe kitabın nasıl okunması gerektiğini fark edecektir 🙂