zynpsk maske takıp emzirdim hep sizin antikorunuz sütle çocuğa
grçtiği için aslında onu da koruyor ya da daha rahat atlatıyor pozitif olursa, bana hangi ilacı verirlerse versinler emzirmeye devam et demişti çocuk doktorumuz, ben de öyle yaptım, ama bana bebekten bulaşmıştı zaten bize bakıcı getirmişti, oğlum zaten benim sütüm dışında hiçbir şey yiyip içemiyordu, Allah yardımcınız olsun, emzirmeye devam edin bebeklere ilaç vermiyorlar tek ilacı sizin sütünüz