zynpsk doktor bize belirtiler bulastan ortalama 3.5 gün içinde başlıyor dedi. Sizde de 5 gün sonra çıkmış belirtiler. Hangi gün babanizla görüştünüz. Ondan size bulaşmış. O gün bebeğinizde görüşmüş. Zaten kucaklamasini geçin aynı odada bile bulaşıyor. Yani öğrenene kadar bebeğinizle teması kesmediniz bulastiysa zaten şimdiye kadar çoktan bulaştı. Biz test vermeden bir gün önce anneme gittik. 2 saat oturup döndük. Gece bize birkaç gün önceki yemekte olanların pozitif olduğu haberi geldi. Eşim de halsizim biraz bende duş alıp çıktığım için halsizim sanmıştım. Pozitif olabiliriz yarın test verelim dedi. Sabah gittik pozitifiz. Hemen annemleri aradım. Dün size gelmiştik biz pozitifiz hemen gidin temasliyiz deyin test verin dedim. Onlar da gittiler onlar da pozitif. Aynı odada oturduk. 2 saatte Hemen bulaşmış. Belirtiye falan gerek yok. Bulas önemli. Ne zaman kaptiniz siz bu önemli. 10 gün oldu eşim yemeğe gideli.gece eve dönünce zaten hemen bana bulastirdi. 5 gün oldu öğreneli. 10 gündür virusluyuz. Eşimde psikolojik mıdır nedir sadece hafif halsizlik var. Bence psikolojik çünkü normalde de hep yoruldum uykum var der. Bende halsizlik bile yok. Çocuklarda hiçbirsey yok. İnanın test vermesek hiç anlamazdik covid olduğumuzu. Belirti de olmayabiliyor yani. Sonuçta günlük test vermiyoruz pozitif olduğumuzu bilelim. Belirtiler başlayınca iş işten zaten geçmiş oluyor bulastirmis oluyoruz herkese.