Eylulum1809 ya şöyle 2aya kadar silikon uçla verdim ama emdiği halde sütüm göğsümden akıyordu batıyordu üstüm artık o yüzden sağıp buzluğa atıyordum sonradan işte 2.ci ayında çoklu besin alerjisi başladı asla ama asla emmedi sağıp biberona koyuyordum onu bile içmek istemiyordu kucağımda sallayıp uykuya geçirip biberonu veriyordum sonradan ne yaptıysam asla olmadı bende dedim ki buda benim için böyle bir sınav ilk günler haftalar ağlıyordum artık yanımda hiç kimse yok gece hem sağıma kalkıyorum hem süt vermek için kalkıyorum alerjik bebek gazı oluyor uyanıyor onun için kalkıyorum yani aslında hiç oturmuyorum yatmıyorum öyle böyle 16.cı aya geldik Allahtan gece kesintisiz 12saat uyuyor da sağım işi artık kolaylaştı 😂 şuan mesela mışıl mışıl uyuyor ben sağım saatini bekliyorum 1-15gibi sağarım 2de biter sonra uyurum