Eylulum1809 ben 4 aydır sagarak besliyordum. Biberona alışmıştı resmen aşkla emiyordu biberonu. Fakat bu kısır döngü beni bir hayli yıprattı. Dün itibari ile emecek kararı aldım kendi kendime😁 burda hanimefendinin birisi emzirme danışmanından eğitim aldığını, hoplaya zıplaya emzirdigini, sakin bir ortamda olmamız gerektiği, gerekirse evde çıplak gezin dedi memenizi tanisin alışsın diye ve bebeğinize en az 1 hafta vermeniz gerektigini söyledi. Benim de eşim haftasonu evdeydi. Benden ne yemek ne ilgi alaka hiçbirsey bekleme 1 hafta 10 gün evimize annelerimiz dahi kimse gelmeyecek dedim. Ve benim zorlu sürecim bir saat sürdü☺️ kızım boğa burcu ve asla acliga dayanamaz. Bir saatin sonunda söylene söylene memeyi tuttu. Tabi birgün boyunca ayakta ve hoplaya hoplaya emdi. Şükürler olsun ki bu süreci kolay atlattım. Demem o ki Yeter ki isteyin. Bebekler inatlaşmayi bilmez aslında biz çok fazla peşin hükümluyuz. Halbuki biz nasıl düzeni saglarsak onlar bize uyum sağlamayı öğreniyorlar. Allah hepinize yardim etsin inşallah l🙏 biraz uzun oldu belki ışık olur sizlere…