aysenurkerem cankuzularim riskiniz olsun olmasın 2 kez erken Doğumu yaşamış birisisiniz. Niyetim kırmak değil hakkınızı helal ediniz...
Haticemiray cankuzularim ilk gebelikte risk oluyorsa diğerinde de oluyormuş o ağrıyı bende yaşadım doktor yat dinlen diycek muhtemelen kendini zorlayacak hareket yapma kasılma yoktur umarım karnın sertleşiyor mu arada
cankuzularim fatima hayır çatım bacağım ile kasığımın arasındaki kemik canım ama şimdi doktor parol iç geçmezse gel dedi iyiyim şu an ☺️
Hcrakin Abim doktor.geçen hafta bir kadın gelmiş hamilr kadın temizlik yaparken koltuk ittirmiş o anda suyu patlamış.yani hem riskli gebelikler geçirip hem kendinizi bu denli yormanız sizin ve bebeğinizin sağlığı için iyi değil.umarım açılma vs yoktur