Arkadaşlar bu 3. Gebeliğim ikisinde erken Doğum 30 haftalarda açıklığım olmuştu 2 oğlum var şimdi kızım olacak inşallah bugün temizlik yaptım ben hiç böyle bi sancı görmedim kasığım ile bacağımın arasındaki o ince kemik çatlayacak sanki çok ağrıyor oğlum 1 yaşında ha deyince hastaneye gidemiyorum zorladığım için mi oldu yoksa yine mi erken olacak😣 2 gebeliğimde de belim ağrırdı bu ağrı neyin necisi🤔 başına gelen var mı