Misipisi35 canım bebek doğunca uzak yoldan geliyor bu dünyadan birşey bilmiyor tanımıyor tek bildiği anne ve meme ona sığınıyor ona tutunarak dunyaya tanıyor ondan çok normal benim 3 ay 5 gün kızım var o da öyle çabuk emiyor karnı tok oluyor ama keyf için 1 saat 40 dk emiyor ondan bebekleri sarılın emzirirken keyfini çikartın vallah zaman hop diye geçiyor