Vallahi aynı durumdayım
Yenidoğan döneminde sürekli ama sürekli memedeydi. Daha çok yeni emzir dediler. Sık sık emzirdim. Ama artık 3,5 aylık azalması gerekiyor. Doktorum iki emzirme arası en az 3 saat olsun diyor. İyi de bu çocuk emmediği zamanlar sadece ağlıyor, hiç bişeyle oyalanmıyor mutlu olmuyor. Nasıl olacak bu iş ben bilmiyorum. Vallahi yıldım artık