Aringulay_murat Toprak_2019 bezi sleppy kullaniom öncesinde baby me kullanioduk hiç böyle bişey olmamıştı.sleppyde oldu şimdi tekrr gecicem baby me ye ıslak mendil de olabilir
Aringulay_murat Toprak_2019 aslında her kakadan sonra yikasam silmesm iyi de hasta ederim die korkuyomm pamukla ıslatıp siliom
Aringulay_murat limonlimon bizimki tabi ki bezli biz gecemedik öyle bezsiz olmaya keşke olsa yok doktora Perşembe goturcem bakalm travazol mu verecek.
limonlimon Aringulay_murat yok bizimki de bezli ama ıh ıh yapmaya başlayınca hemen soyup tuvalete tutuyorum oraya yaptırıyorum
limonlimon Aringulay_murat hasta etmezsin ben hep yıkıyorum altını lavaboda.hiç hasta olmaz hemen kurulayıp giydirirsin canım merak etme.su sıcak değil dersen kettle ile su ısıt 1 dk sürüyor zaten kaynamayacak ısınacak sadece
Toprak_2019 Aringulay_murat ıslak mendil kullanma sakın belki ona alerjisi vardır bide bez olarak ne kullaniyosun
Mavi-64 Aringulay_murat sudocrem birebir pişiğe dene mutlaka birde bezini ya da ıslak mendili i değiştirmeyi denediniz mi ondan da kaynaklanıyor olabilir