gazetecianne Woody randevuyla tuvalete gidiyoruz eşimle. Eşim evde olduğunda yardım ediyor ama tek çok zorlanıyorum
Deletedmom_64 gazetecianne üçünün besikleri yanyana ben önce ikisini beslerdim mama ile yada emzirirdim sonra ikisini yerine koyar diğeri alıp emzirir ikisini de ayagimla besinlerine koyar sallardım çok zordu evet ama herşeylerini aynı anda yapmaya çalış yani beraber uyusun beraber uyansın beraber yesin ki sanada zaman kalsın gerçi bana hiç zaman kalmiyor ama olsun ve bugünlerin kıymetini bil büyüdükçe zorlaniyorum ben
Deletedmom_64 Deletedmom789 teşekkür ederim çocuklar sürekli hasta bu aralar birde foruma girince eror veriyor bende pek giremiyorum bizler iyi olmaya çalışıyoruz sen ve çocuklar nasılsınız özledim sizleri
Deletedmom789 Deletedmom_64 ❤️ çok geçmiş olsun, tam hastalanma vakitleri biz de aynı şekilde enfeksiyon atlattık.. dediğin gibi forum çok sık hata veriyor eskisine nazaran az giriyoruz mecburen. Çok şükür iyiyiz hepimiz ❤️
Naz-s Hilaldgsn Benimde 4 aylık ikizlerim var o kadar yoruldum ki artık yetemediğimi düşünüyorum eşim hiç yardımcı değil sağolsun her şeyleriyle ben ilgileniyorum ve kendime hiçbir şey yapamıyorum emmiyorlar mecbur sağıp veriyorum onlar uyusa süt sağmam gerekiyor tam bitiyor onlar uyanıyor yani mal gibi yaşıyorum afedersiniz 😂
Hilaldgsn Naz-s estağfurullah öyle deme kendine lütfen sen bu dünyada yapabileceğin en güzel şeyi yapıyosun annelik kadar güzel ne var ki 🥰🥰 bırak ev dağınık kalsın yerler tozlansın bulaşık sabaha kalsın ucunda ölüm yok nasılsa kocan olacak oduncuk da bi süre ekmek peynir yesin 😂😂
Melisa_33 Naz-s benimde eşim hiçim hiç yardımcı olmuyor 2ay 7 günlükler tek baktım ilk 20 gün yanımda kalıp herkes bıraktı gitti tek basıma iki yaşındaki çocukla herseye yetişmeye çalıştım hala çalışıyorum
ikizlerinannesi2985 gazetecianne düzeltilmiş 1 aylıktan beri kendim bakıyorum. Şuanda düzeltilmiş 11, kronolojik 13 aylıklar🌺 aynı anda besleyin, aynı anda uyutun, aynı anda uyandırın. Onlar uyudukça da kendinizi dinlendirin. Een büyük taktik bu🥰
Naz-s Hilaldgsn ah canım zaten hep öyle ki ev bebeler dpgdugundan beri 😂 oduncuk dışarda yiyor aç kalmıyor banada yapamadığımda yemek söyle diyor neyse ki ben evi saldım zaten derdim çocuklara destek olması
piamater gazetecianne ilk üç ay desteksiz ikisine yetişmek cok zor. Genelde aynı andan uyanıp aynı anda ağlarlar emmek için. Ama zaman geçtikçe bu durum azalıyor ve farklı saatlerde sana ihtiyaç duyuyorlar
Hilaldgsn Zlm amin cümlemizin evlatlarına inşallah 🙏🏻 🥰 valla öyle zor gibi görünüyo ama bi yerden sonra Allah o gücü veriyo insan alışıyo zamanla ☺️
Zlm Hilaldgsn 😊 amin. Allah dağına göre kar veriyo bak bana tek verdi biliyo kavga ederim milletle diye 😄