gazetecianne hahaha gel bacım 😃😃 öncelikle sana hayat kurtaran tavsiyem ikisini aynı anda yatırmaya çalış hem sana zaman kalır hemde daha kolay olur senin için. Aynı anda yıka aynı anda besle mesela. Mesela ben emzirdiğim zamanlar kızım biraz sakin bi bebekti oğlum çok ağlardı acıkınca, kızımı emzikle oyalardım az oğlumu emzirirdim o bırakınca göğsümü sütüm yetmediği için mama verirdim sonrasında kızımı alırdım diğer göğsümü emerken o oğlumu da yanına uzatırdım ona da diğer elimle mama verirdim sonra kızımın maması ardından gazlarını çıkarıp biraz oynardım sonrasında hoooopppp uykuya ikisi de beraber yatardı. Hele bi de banyodan sonra uykuları daha uzun sürerdi. Bana bi büyüğüm sık sık yıka daha güzel gelişir derlerdi gerçekten de öyle oldu kışın üç günde bir yazın iki günde bir yıkardım. Onlar uyurken de sende yemeğini yersin yaparsın banyonu halledersin veya uyursun. Şu an biz 16 aylık olduk mesela onlar peşimde dolanır hep ben evi toplarım süpürürüm bulaşık çamaşır vs onlar öğlen 12 gibi uyur bende ya yemeğimi yerim ya uyurum ya otururum onlar kalkana kadar.