Berensln Geçtkten sonra üzülmenizin anlamı yok.Eşinizede kızmayın.Yorgunsunuz,uyuyakalabilirsiniz eşinizde kalabilir.Birbirinizi üzmeyin,motivenizi düşürmeyin.Bir dağdakine daha dikkatlı olursunuz olur biter.Bebişinizin annesinin de uyumaya ihtiyacı vardı uyudu diye düşünün 🌺