1.5 ay önce aynısını yaşadım . Ateşim 39 a çıktı baş ağrısı boğaz ağrısı üşüme titreme geldi zor da olsa duşa girdim ılık duş aldım. Nurofen içip yattım sonra hiç aklıma covid gelmemişti gribim sandım. Ateşim 2 gün sürdü sonrasında koku tat gitti . Benden birkaç gün sonrada eşim pozitif çıktı . Sizde koku ve tat almaya dikkat edin ben de teste gitmemiştim hep diyorum acaba covidmiydim