Merveliya1 Eşimi uyandırdım yok diye uyudu bu arada benim ateşim var sizce napmalıyım ilk defa ateşim çıktı bu yaşıma kadar yada hatırlamıyorum 30 yaşındayım
Prensesannesi38 Merveliya1 ateş 39 yüksek evet ılık bir duş al yarın mutlaka doktora git enfeksiyon olabilir serum falan verilir
Merveliya1 CnsuSert problem olur mu sizce bana bi zararı yani hiç bilmiyorum çocuklara varda hep ayakta atlatmıştım kendimi bildim bileli hastalığımı şuan çok kötüyüm ve iyi olmam gerek 17 aylık bebeğim var
CnsuSert Merveliya1 Nacizane fikrim bence kendinizi ve bebeğinizi tehlikeye atmayın lütfen 🙏🏻 bilinçli anneler olalım böyle şeyler evde beklemeyle yada bişey olmaz aman demeyle olcak şeyler değil. Sağlığınız söz konusu
Merveliya1 SEDANURRRR bi de o kadar çok üşüyorum ki duş almam imkansız ve kızım da çok hasta napcam bilmiyorum
SEDANURRRR Merveliya1 ateş yüzünden üşüyorsun ihmal etme kendini mutlaka ılık suyun altına gir ateşin artmasın
Merveliya1 Prensesannesi38 zaten boğazım başım çok ağrıyordu bi anda ateşim çok yükseldi 39,5 felan dudaklarım felan kurumaya başladı
Merveliya1 Zerr inşallah almaya çalışcam bebeğimde hasta yeni uyudu yazık babanın hiç umrunda değil valla bu erkekler neden böyle Allahım
Merveliya1 nur-nr_123 tşk ederim canım insanın aklına gelmiyor o an ayaklarım buz gibi zaten asla ısıtamıyorum nefes alamıyorum
Prensesannesi38 Merveliya1 boğaz enfeksiyonu olmuşundur iltihap ateş yapıyordur antibiyotik içmeden düzelemezsin muhtemelen ihmal etme
Sleepwalker Merveliya1 Ilık duş al ama kovid falan da olmus olabilirsin bu devirde atesinin olmasida sıkıntılı bacim acile git bence
nur-nr_123 Merveliya1 önmli değil cnm duşa gir sen üşüme hissi yapar ateş vücudun bir nevi mekanizma sistemi
Sleepwalker Merveliya1 Şüphen varsa git ılık dusunu al fazla bir yere temaz etmeden maskeni tak acile git canim hersey olabilir bebegin varsa bulaşmasın yavruna
Aalizzwell Ateş yüksekse hiçbir şey yapmadan covid testi isteyebilirler bende 2ay önce ateşle gittim acile test ver dediler hiçbir şey yapmadan 😤