Masalelisa11 36. haftadayken ilk doğum yaptım. Bebeğim şu an 2 ay 6 günlük ve göğüs ucum olmadığı için doğduğundan beri silikon uçla emziriyorum. Arada bıraktırmaya çalışıyorum bikaç kez emip sonrasında ağlıyor. Eğer silikon uçla emzirecekseniz bırakmama ihtimaline hazırlıklı olmanızı öneririm 🤗