Ben ilk birkaç hafta kullandım göğüslerim çok acıyor diye meğer yanlış tutturuyormuşum ondan olmuş. Çok uzun süre kullanmanı tavsiye etmem. Ben tenime değmesin göğüs yaralarım iyileşsin diye kullandım. Avantaj olarak bebek büyük olduğu için çok kolay tutuyor. Ama göğüs yaran varsa yine acıyor. Göğüs yaralarım iyileşince bıraktım bebeğimle ten teması kuramıyorum diye