Gamzee35 Biberon yada emzik kullanıyorsanız, bazı bebekler anne memesiyle emziği biberonu ayırt edemezmiş. Biberon ve emzik daha basit olduğu için bebek anne memesini emmek zor geldiğinden reddediyormuş. Emziktede emdikçe tükürük oluşup onu yuttuğu için tatmin olup doyduğunu düşünüyormuş. Doktorumuz öyle söylemişti. Biberon zaten kullanmıyorduk ama emziği bu sebepten bırakmıştık. Etkilide oldu, acıktığında memeye yapışıyordu 😊