Minikurabiye Malesef 2 bucuk aylığız bizdede var böyle bir problem sürekli yapmıyor sadece arada bir yapıyor memeye yaklaştırdığım anda çığlık çığlığa bir ağlama ben sakinleştirme yöntemlerini deniyorum beni anlıyormuscasına konusuyorum onunla oda sanki anlıyor beni tamam çok etkili olmuyor ama yine oluyor ve ben meme reddinde şunu gördüm bebek kendini tok hissediyor yada midesinde rahatsızlık hissediyorsa katiyen almıyor acıktığı zaman öylede böylede alıuor memeyi