Sevim43 göbek bağı düşerse banyo yaptır benim de bebeğim sarılık oldu hem de kan uyuşmazlığından dolayı sınırı bile geçti ışın tedavisi görecek kadar çoktu.Belki kesin değildir ama ben banyo ettirdiğimde ertesi gün sarılığı baya bi düşmüştü ama kesin tek yolu emzirmek doyurmak çünkü sarılığı boşaltım yoluyla vücuttan atabiliyo süt mama ne olursa olsun besle ve hiç üzülme geçici bişey ilk 10 günü atlatmak önemli beyini etkilememesi açısından.Işıkta yatır güneşe tut şekerli su ver diyenlere de sakın aldırış etme o ışın tedavisiyle sarı beyaz mavi florasan ışıklarının alakası yok radyoloji mezunuyum ordan biliyorum.Çok geçmiş olsun🌸