Sevim43 Kızlar Bebeğim 35 haftalık yenidoğum yaptım sarılık başlangıcı olmuşuz bol bol emzirme ve mama dışında napabilirim henüz 6 günlüyüz..
Gksuu Sevim43 odanızın gece lambasına beyaz ışık takın gece hep açık olsun tabi bide sık emzirmek gerekiyor
ilsu Sevim43 canım öncelikle bebeğini saat başı emzir tek çaresi o. mavi gece lambası al kullan geceleri erken doğumda daha erken oluyor malesef süreç uzuyor 37 haftalık doğum yaptım bende 3 ay sürdü sakin ol gececek
Serap681 Aynen bol bol emzir baska da bise yapma sakın. Sekerli su flan ver diyen olur genellikle verme sakin. Bol bol emzir 2 saatten fazla uyutma uyandir emzir
Mom090 Sevim43 kızım ilk doğduğunda sarılığı sınırdaydı ve benim sütüm yoktu sık sık süt gelsin diye emzirdim ve mama verdim açlıktan ağlamasına fırsat bile vermedim 2 gün sonra değeri düşmüştü
Sevim43 Miro 31 mayısta baş : 12.2 göğüs : 13.5 2 Mayıs’ta baş : 14.0 göğüs : 16.2 canım yükselme var
Mom090 Sevim43 kıyamam en kısa sürede geçsin gitsin 🙏🏼 Sarı rengi hemen geçmiyor zaten ama değeride düşsün hemencecik 👼🏼 Dediğim gibi tek ilacı beslenme
YagmurAras Sevim43 bi daha verme yazık sen vijdan azabı çekersin sarı rengi benimkinin de 50 gün kadar sürmüştü
hamzamom Sevim43 uyanmasa bile 2 saati geçirme emzir canım. Mama takviyesi yap gerekirse. Tuvaletini yaptıkça gidiyo sarılık. O yüzden iyice besle doysun bebişin