Milasmom1 Canım öncelikle geçmiş olsun 2 hafta önce geçirdik evet çok zor ama yayılmaması için bebeğini yıkamamanı tavsiye ederim bizim doktorumuzn en önemli tavsiyesi buydu yüzüne hiç atlamadan el ayak ve vücut sardı ama yayılmadı ilacı ted yok diyorlar fakat yapma ilaç ve zovirax şurup verdi benim doktorum ağzındaki o kocaman yaralar 3 günde nasıl kayboldu inanamadım kaşıntıları ve döküntüleri içinde dermiton losyon aldık ama kullanmaya gerek kalmadan atlattık şükür,sizede çok geçmiş olsun