Milasmom1 çok gecmis olsun gorumcemin kizi gecirdi ama o hafif atlamıştı dedigine gore. Onun da 1 hafta falan sürdü sonra dökülmeye başladı yanlış hatırlamıyorsam da 15,20 gün sonra tirnaklarinda dökülme olmuştu ama öyle telas edecek bir durum değildi soyulma gibi bisey yani. Ayrica hastalik tamamen gectikten sonra evde ne var ne yik kizin oyuncaklari da dahil yikamisti.