Kuzeymiram biz dogduktan sonra yaklasik 4 hafta kadar hic ellemedik tamamen kizimiza gore yasadik. İstediginde yattik, istediginde kalktik. 4.hafta uyku araliklarini takibe alip ona sunu ogrettik ‘her zaman benim istedigim gibi olmaz anne- baba da bana karisabilir’ bunu kendimiz onu uyutarak yaptik. Sonrasinda gece- gunduz farkini ogrenmesi icin derin uykuya gecilen odanin karanlik yalnizca white noise sesi olan bir oda olmasini sagladik. Tabiki bebek buna hemen alismiyor, direniyor. Bir ara geceyi gunduz, gunduzu gece saniyordu hatta :) 5.haftadan sonra rutinlerimize gecis yaptik. Her aksam saat 9da baslayan banyo- banyodan sonra karanlik oda- beslenme- opusme- uyuma. İlk geceler cok kalkti sonra bu duzeni o da sevdi. Bebekler zaten duzen sever. Yavas yavas saatleri dusmeye basladi banyo 8bucukta basladi birkac gun sonra uyku sinyalleri erkene dusmeye basladi. Sonra 8e en son 7’ye. Su an tum seruven 7’de basliyor. Dun gece de bir kez kalkti mesela. Yedi ve uyudu. Gun icinde bir kez uzun uyuyor sonrasi parca parca. Birde gece uyurken ‘hmmm hmmm’ diye bir ses cikariyorum o zaman anliyor bu sesin ‘uyumam lazim’ sesi oldugunu. :)