Kuzeymiram Kizlar bebeginiz gündüz kackere ve kaç saat uyuyor . Ve gece uykusuna kacta yatiriyorsunuz sadece 2 aylik bebekleri olanlar yszabilrmi
asiltonunmommysi Kuzeymiram bende bi ara uyku düzeni kurayım dedim de ben isteyince olmuyor o isteyince oluyor saldığım zamanda kendi kendine kurmaya başladı düzenini. Benim oğlum 2 ay 13 günlük yaklaşık 1 aydır 8 gibi falan uyuyor 12 1 gibi kalkıyor emiyor altını falan akıyorum biraz açılıyor uykusu takılıyor yarım saat falan sonra tekrar uyuyor 2 2.5 saatte bi uyanıyor emmek için. Sabah 6da tamamen kalkıyor. Biraz sohbet ediyoruz oyalıyorum yine uyuyor 8de falan tekrar kalkıyor sonrasında 40 dklık bi uykudan yeni uyanmış bile olsa 10 dk sonra tekrar gözler kıpkırmızı beni uyut dercesine ağlıyor. Gün içinde ya uyuyor ya ağlıyor zaten. Bende bu durumdan çok usandım otursun oyuncaktan anlasın oyalamak kolay olsun istiyorum
Mucizemm344 Kuzeymiram canım uyku düzeni için erken benim kızımda 2 ay 3 günlük O uyumak istedikçe uyutuyorum .sabah en geç 7 de uyanır 1 saat muhabbet vs ederiz oyalarım sonra tekrar uyumak ister.
Aysenurg1deniz Kuzeymiram gündüz 1.5 saatte bi yarim saat uyur akşam 7 de uyur sabah 7 de uyanır sonra 9.30 da uyur 10 da uyanır o şekilde uyumadigi 1.5 saatlik arada sürekli konusuyorum karnına masaj yapıyorum zeka kartlarını gösteriyorum hergun hep bu şekilde. Önemli olan gece uyku rutini oluşturup onu düzene sokmak zaten çok şükür bunu başardım 40 i çıktığından beri hep aynı saatte yatar
Minel123 Kuzeymiram genel olarak hep uyuyor mesela sabah 9 da kalkıyor tekrar 12 gibi uyuyor ve 3 te kalkıyor sonra 5 te uyanıyor tekrar 7 de uyuyor ve 9 da kalkıyor sonra gece 11 de uyuyor ara ara beslenmek için uyanıyor Doktoruma sordum uyku düzeni için 3 aydan sonra oluşur dedi
asiltonunmommysi Minel123 seninki 2 3 saat ayakta duruyormuş o arada ağlamıyor mu hiç nasıl oyalıyorsun mesela
Minel123 asiltonunmommysi oyun parkına yatıyorum siyah beyaz kartlar var onu gösteriyorum biraz , daha sonra biraz ayaklarına kollarına egzersiz yapıyorum Bide covid oldu sonrasında burun tıkanıklıgı oldu uyanık süresinde hep burnunu açmaya çalışıyorum ondan uyanık kalıyor
asiltonunmommysi Mucizemm344 sizinkide sürekli uyumak istiyor dimi yalnız değilmişim ya sürekli mi uyumak ister diyorum bazen yeni kalkmış oluyor yine uyumak istiyor Allahım çıldıracak gibi oluyorum diyorum ayakta olsa keşke bi otursa şöyle oyalansa bi kahvaltıyı bile zor yapıyorum. Bide sabit bi uyuma şekli yok bazen ayakta bazen bebek arabasında bazen kucağımda canı o gün naısl isterse valla yıldım
Mucizemm344 asiltonunmommysi valla canım uyumak istiyor bide şöyle emzik almıyor memede uyumak istiyor bi sallanmak istiyor benimkide degişyor.Uyku eziyeti ediyor bide uyucak ama eziyetle.Atak geliyor akşam üstleri
Aysenurg1deniz asiltonunmommysi kolik bebek mi acaba benimkide saat 4 den 5 e kadar tutar krizi ondan soruyorum
sadeturkvatandasi asiltonunmommysi ay benimkide öyle kaç gündür akşam ağlamaya başlıyor 6 gibi 2 ay 10 günlüğüz
Aysenurg1deniz asiltonunmommysi sürekli yarım saat uyuduğu için bi uyuduğunda olduğu kadar çamaşır bulasiga bakıyorum diğer uyuduğunda evi supuruyorum diğer yarım saatlik uykusunda kendime zaman ayırıyorum yemegidw eşim akşam 5 de geliyor o 6.30 gibi çocuğu uyumaya götürünce ben yemek yapıyorum bebek uyuyunca da yemeği yiyoruz zor oluyo kısa uyuduğu için ama napim
MsHappy Kuzeymiram aksam 8de yatar sabah 8de kalkar gece 1 kez kalkar. 5 haftaliktan beri ayni rutinde devam ediyoruz gunduz 3-4 saat uyur. En etkilisi erken baslamak geceyi gunduzu ogretmek bebislere. Desteksiz uyur bir de. Benimki sallaninca gozlerini aciyor napiyoruz biz der gibi :)
asiltonunmommysi Aysenurg1deniz kolik diye bi teşhis konulmadı da gaz sancıları falan çok oluyordu hep aynı saatlerde huzursuz oluyordu inek sütü alerjimiz varmış meğer yediklerimden dolayıymış. Şimdi yemedikçe sakinleşti her zaman huysuzlanmıyor bilmeden yediğim dokunan bi şey olursa o zaman
Redpepper Gündüz uykularında pek düzen yok, gece 8 de yatar 2 kere emmeye kalkar 7 de kalkar. Ama bu ara atak dönemi olduğundan herşey sapıttı bizde, bugün gündüz sadece 2 saat uyudu onun dışında uyanık ve ağlaktı mesela şimdi zor uyuttum umarım uyanmaz
MsHappy Redpepper yatagina birakiyorum white noise aciyorum. Tabi gazi oldugunda, tam cikmadiginda ikiniyor hemen anliyorum kucagima alip gazini cikariyorum ama onun disinda sallamiyorum kucagimda dolastirmiyorum uyutmak icin. Tabiki sevmek icin, bol bol opmek icin kucagimdan indirmiyorum orasi ayri konu. gun icinde hep kucagimda :) yari uykuluyken yatagina birakiyorum zaten ana yani yataginda yatiyor gece basladiginda bende uzaniyorum oylece uyuyor. Gece uyurken cikardigim ses var mesela o zaman anliyor gece uykusunun baslama sesi olduğunu:)
Redpepper MsHappy çok gazlı benim bebeğim, bir de kaka sorunumuz var devamlı ıkınıyor uykuya dalması çok zor oluyor. Sallamıyorum ama kucağımda ancak sakinleştiriyorum bazen yerine koyunca uyanıyor 😳